top of page
giphyLogoTheGuitarMastercropped.gif

40 years of ANVIL!

  • 2 feb 2018
  • 1 minuten om te lezen

Metal on metal It's what I crave The louder the better I'll turn in my grave

Donderdag 1 februari zijn wij naar de Canadese jaren 80 band Anvil geweest in de Gebroeders Nobel in Leiden. Je weet wel, die grote stadion band uit de 80's die later voor 5 man speelde in Zweden, met een roerend band verleden van meer dan 40 jaar. Later is daar een tranentrekkende docu van gemaakt welke je als metalhead gezien moet hebben! Anvil! The Story of Anvil is te zien op o.a. Netflix.

Daarom dit keer geen uitgebreid verslag, maar kort en bondig: Ga die DOCU zien!! Ook als je niet van metal muziek houd, aan het einde van de docu zul je voor altijd anders naar hardwerkende band kijken!

Fijn weekend ;)

1 opmerking


mepovapelut827
een dag geleden

Op basis van de tekst blijkt dat de beweringen gematigd zijn en worden ondersteund door gegevens. De conclusies lopen niet vooruit op het onderliggende onderzoek. De website bevat complementaire thematische context voor de kwestie. Gebruikersbetrokkenheidsstromen worden gecontextualiseerd door interactieve mediadiensten.

https://nyxbetscasino-nl.nl/

Like
Uitgelichte berichten
Recente berichten
Archief
Volg ons
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
© 2009-2024 STEFANIE, PAUL & LONE
bottom of page